Contra Cost

Remedierea problemelor de mai jos nu fac obiectul promotiei “DEPLASAREA CONSTATREA GRATUITE” si vor fi taxate corespunzator

– furtunul de evacuare nu este instalat corect
– filtrul este înfundat
– furtunul de evacuare este înghetat
– butonul oprire clatire este apasat
– robinetul nu este deschis complet
– furtunul de alimentare cu apa este îndoit
– filtrul furtunului de alimentare este înfundat
– furtunul de alimentare cu apa este înghetat
– nu se face alimentarea cu apa sau alimentarea este insuficienta
– priza din perete nu functioneaza în mod corect
– robinetul de apa nu este deschis
– apa este oprita
– usa masinii de spalat nu este bine închisa
– nu este suficienta presiune la apa
– exista reziduuri de detergent si aditivi în dozator
– filtrul între furtunul de alimentare cu apa si robinet înfundat
– masina de spalat nu este pe o suprafata nivelata si toate cele patru picioare nu se sprijina ferm pe podea
– suruburile de protectie pentru transport nu au fost îndepartate

ATENTIE !

Nu venim GRATUIT doar pentru constatare !

Constatarea e GRATUITA doar daca efectuati reparatia cu noi !

Daca doriti sa facem doar constatarea, atunci trebuie sa achitati suma de 50 lei

Daca ulterior ne solicitati sa efectuam noi reparatia, aceasta suma se va scadea din pretul total.

Daca nu doriti sa platiti aceste servicii, incercati sa remediati singuri aceste probleme, consultand ghidul de detectare a defectiunilor comune la masinile de spalat

Daca solicitati repararea de catre noi (contra cost) a unui produs, aflat in garantie la o alta firma, iar dupa constatare refuzati reparatia, atunci trebuie sa achitati o taxa de 50 lei.
Aceasta taxa se percepe si in cazul in care ne solicitati din greseala, crezand ca noi suntem firma la care produsul se afla in garantie.
Va rugam sa verificati cu atentie certificatul de garantie si apelati strict numerele de telefon aflate acolo pentru a evita situatia descrisa mai sus.